2013. március 12., kedd

Napraforgós tűpárnák!

Apróságokat varrtam! 
Tűpárnát, egy varrógépre lógathatót, és egy másikat,  csuklóra csatolhatót.
Napraforgóra hasonlítanak a virágok, nekem legalábbis ez jut róluk eszembe.
A csuklós változat ötlete onnan jött, hogy pár tanfolyamos társamnak volt hasonló, én pedig még nem varrtam ilyet magamnak. Eddig a tűpárnát hoztam-vittem az asztaltól a varrógépig, mert kéznél kell lennie a gombostűknek. Ez viszont sokkal praktikusabb lesz! :o))  



A karperec mérete: a csukló mérete + 4-5 cm az átfedésre. Varrásrágyás most nem kellett, mert két filclapot varrtam össze a színoldalán, valami díszítőöltéssel. Így nem kell kifordítani, merevíteni, mégis van tartása. Tépőzárat varrtam a két végére. A virágot kézzel rávarrogattam a karperecre, és teledöfködtem gombostűvel!!! :o))

Nincsenek megjegyzések: