2008. október 9., csütörtök

Újra öltögetek.

Már az idejét sem tudom, hogy mikor vettem a kezembe legelőször varrótűt, kötő-és horgolótűt. Mindig szerettem kézimunkázni. Otthon is ezt láttam, anyukám nagyon szépen kézimunkázott. Ez azért múlt idő, mert sajnos mindkét szemét műtötték hályog miatt. Zavarja a fonalból kiszálló szösz, és a látása sem tökéletes.
Amire a legbüszkébb voltam, az általános iskolai technikaórán elkezdett horgolt csipketerítőm. A tanári szobába került egy kerek kisasztalra. Azután is sok-sok kézimunka készült.
Évekkel ezelőtt már megismerkedtem a foltvarrással. Akkor még a legegyszerűbb módon készítettem el az első munkáimat. Most újra elkezdtem alkotni. Szívesen nézegetem más munkáit ötletet merítve. Új technikákat megismerve bővítem tudásom. Emellett más kézimunkák is érdekelnek, sok technikát kipróbáltam az évek alatt.
A kézimunka engem megnyugtat. Aki nem műveli vagy csodálja, vagy nem értékeli igazán.

Nincsenek megjegyzések: