2008. november 28., péntek

papírhajtogatás teatasakból (origami)

A hidegebb idő beálltával megnő a család teafogyasztása. Hideg estéken nincs jobb egy finom teánál. Kortyolgatva a gőzölgő italt beülni a jó meleg szobába.


Egy jó ideje már gyűjtögetem a teafilterek tasakjait. (Vannak persze szorgalmas segítőim is, akik ismerik gyűjtőgető életmódomat.) Már elég tetemes mennyiség gyűlt belőle, rendszerezgettem, csoportosítgattam, majd hajtogattam erre-arra.




Most készítettem belőle egy csomó üdvözlőlapot, vagy akár ajándék mellé kísérőkártyának is megfelel. Kevés anyagból rövid idő alatt elkészíthetőek. Rajzlap, vagy színes kartonlap, ragasztó, olló, esetleg arany vagy ezüst zseléstoll( enélkül is lehet), és persze egy csomó teatasak kell hozzá. Ezen kívül még sok mindennel dekorálhatjuk, most a legegyszerűbb változatot mutatom meg, csupán ötletnek.
Nagyon szép a csillagalakú, de a mostani kedvencem a fenyőfás. Ehhez 10 darab zöldes színű tasak szükséges.

A fenti módon elrendezzük a lapon, és szorosan összeillesztve ragasztjuk a félbehajtott A/4-es lapra. Írjunk belülre szöveget, pár kedves sort. Én még tettem a lap közé színes géppapírt is.

4 megjegyzés:

Jucus írta...

Most látom csak...hát van itt origami teatasakból is! Szuper kis képeket csináltál!

Silerika írta...

Köszönöm! Majdnem mindet elkapkodták a kollégák, pedig volt belőle vagy 40 darab. Még a dekoráció nélküli is elkelt. A fenyőfásból van újabb felkérés.

Névtelen írta...

Kedves Silerika!

Szivesen küldenék teatasak papirokat. Van itthon jópár dobozzal. Amig dolgoztam, egyik kollégánk feleségének gyüjtöttük, aki sérült gyerekekkel foglalkozott, ők hajtogattak a teatasakokból. De a kapcsolat megszakadt. A teatasakok gyülnek.
Ha fel tudnánk venni a kapcsolatot, postán elküldeném.
Üdvözlettel:
Margó

Silerika írta...

Kedves Margó! Köszönöm ajánlatodat! Kérlek írj a siposne58@freemail.hu e-mail címemre!