2008. november 30., vasárnap

banner (édes kis semmiségek)

Még az ősszel vásaroltam decoupage textillakkot, akkor még nem tudtam pontosan mire fogom használni. Volt egy-két ötletem a lidl-es szatyrokkal, meg szép szalvétákkal. Akkor még sikerült szatyrot is vennem hozzá, mára azonban a környékünkön lévő boltban már nem lehet kapni.
Ti honnan szerzitek be a szatyrokat, vagy mivel helyettesíthető? Gondoltam rá, hogy varrni kellene, de mi a legjobb anyag hozzá?
Azokat a szatyrokat már felhasználtam, borítót készítettem rá. (Képeket a régebbi bejegyzéseknél találhatsz.)
Keresgéltem a kosaramban, és ott találtam ezeket a vászonszalagokat. Hát nem valami méretesek voltak, de ennek most pont megfelel. Egy-két karácsonyi mintás szalvéta, és a ragasztó, meg egy ecset kell hozzá.
A vászoncsíkokat először keskenyen beszegtem, elrendezgettem rajta a kivágott motívumokat. A szokásos módon a lakkból egy kevés a szalvéta alá, majd a tetejére, amit óvatosan, ecsettel kentem szét.
Ezen a képen látszik, hogy a harmadik még meg sem száradt, de nem birtam ki. Száradás után a hátulján megvasaltam, alá papírt tettem, hogy a teflon huzatra ne ragadjon rá.
Remélem lesz hamarosan jelentkező , aki szívesen kiteszi a lakásába.

Nincsenek megjegyzések: