2009. január 13., kedd

PIF ajándékom célba ért

A tegnapi napról adós vagyok még egy bejegyzéssel. Megérkezett Lédához a PIF-ajándékom. Olyan kedvesen köszönte meg, hogy bizony teljesen meghatódtam. Valóban szívből -szívesen varrtam, de álmomban sem gondoltam, hogy ennyire fog örülni. Varródobozt, és varrókészlet-tartót kapott, és pár apróságot, virágos gombokat, fagyöngyöket. Ajándékot kapni jó, de ajándékot adni még jobb, mert örömet szerzel vele egy jó barátnak.








Az előző képeket még akkor készítettem, amikor a monogramja még nem volt felvarrva. De a címkémmel is sietnem kellett, mert szerettem volna Neki felvarrni az első darabokat.


Csomagolás előtti szemrevételezéskor. Este készült a kép, nem is lett valami tökéletes.

Én is kaptam ám valami szépséges ajándékot. Nem blogozó az illető (Györgyike) , ezért mutatom meg. Nagyon szép munka, pedig nem régóta készít ilyet. Még karácsonyra szánta, de most lett kész. Én bizony most is nagyon örültem neki. Ugye milyen szép lett? Vajon mivel fogom én ezt a kedvességet viszonozni?


6 megjegyzés:

Bea írta...

Látom, te is "dobozolsz"! :)
Szép lett, minden.

leda írta...

Én nem féltelek, biztosan szépet kap majd ő is! Gyönyörűek ezek a virágok! Gondolom, megvan már a helye...

leda írta...

Nézz be hozzám!

Silerika írta...

Bea!köszönöm, és azt is, hogy olvasóm vagy.
Léda! Bekukkantottam, válaszolok rá.

Jucus írta...

Húúú, csodaszépet készítettél PIF - ajcsiba, biztos, hogy nagy volt az öröm! Nagyon ügyes kis varrós vagy Te!
A liliomos ajándékod is nagyon kedves, annyira illatos a valóságban ez a liliom, imádom!

Silerika írta...

Köszönöm Jucus, olyan kedves vagy!Még kiadó egy csomó hely, olyan szívesen varrnék másnak is.