2009. február 14., szombat

Konyhai apróságok! És Cicusról!




A foltvarrással készült terítőhöz ígértem még néhány apróságot. Ennek több oka is volt. Mármint ez még járt, a másik a takarékosság. A legkisebb felhasználható kis cetli se menjen kárba. Varrtam egy kis terítőt, a mérete 30 X 40 cm. A forgó-mintát egy keskeny keretbe foglaltam. A nagyobb terítőhöz hasonlóan a márványos anyag került legkívülre. Ugyancsak alá van bélelve fehér anyaggal. Egyrészt, mert a varrásokat takarja, és szebb felületet is ad a hátoldal. Használható akár reggeliző alátétként, de hűtőtakarónak rendelték, annak is kiváló. Két edényfogó lett a maradékokból, ezért nem lett klasszikus foltos mintája. A célnak így is nagyszerűen megfelel. A hátoldala a márványos anyagból van, közé három réteg flízt tettem. A külső szélén körbe tűztem, így rögzítettem a rétegeket egymáshoz.
Nem ide illik a következő bejegyzés, de ki kell írnom magamból.
Cicus emlékére!

A szívem sajog! Ezt csak az értheti, aki családtagként szereti háziállatát. Könnyezve írom ezt a pár sort. Cicus elment. Örökre. Tegnap rosszabbra fordult az állapota, valószínüleg mérget evett. Bágyadt volt, láttuk, hogy nincs jól. Ma nem bírtuk nézni a szenvedését. Már nem tudtak segíteni rajta. Elaludt, neki már nem fáj. Csak nekünk. Nagyon. Még sokáig hiányozni fog. ..........

3 megjegyzés:

M.S.E. írta...

Hiányozni fogsz Cicus! Szerettünk...:(

leda írta...

Jaj, dehogynem értem! Nekem 13 éves korom óta nincs állatom. Akkor halt meg a velem egyidős kutyám. Nem tudtam kiheverni. Az embernek nem lesz másik nagyapja sem, így hát kutyám sem. Lehet, hogy bizarr a párhuzam, de én így érzem.
Egyébként szépeket varrtál. Jó terápia ez! :(

Silerika írta...

Léda! Köszönöm, egyenlőre vigasztalhatatlan vagyok. A terápia talán segít....