2009. március 3., kedd

Asszociációs játék!






Újabb játékra invitáltak a lányok: Abile, Ircsi és Jucus. 10-10 különböző szót kaptam tőlük, melyre azt kellene leírnom, ami eszembe jut. Na most aztán fel van adva a lecke! Egyszerre ennyi kérésnek eleget tenni, de akkor lássuk csak:



árnyék: ahol árnyék van , ott fény is

valóság: nem mindig az, aminek először látszik

textil: mindegy, csak varrni lehessen

narancs: vitamin

fény: főleg természetes, neonból van elég

nadrág: én is ezt hordom

éjszaka: pihenés

nevetés: gyakrabban kellene

gyűrű: házasság

kacsintás: huncutság



utazás: hosszú távra nem nagyon, csak Dedalonnal

ünnep: születésnap

otthon: biztonság

virág: rózsa, de bármilyen jöhet

kívánság: a gyerekeimnek boldogabb jövőt (juuuj, lehet, hogy nem kellett volna leírni)

mese: Benedek Elek

évszak: tavasz

pihenés: a hobbym

pénz: lehetne egy kicsivel több? (na nem nekem kellene)

kert: virágok


őszinteség: mint fentebb is olvasható, szerintem az vagyok

kutya: abból van három

levegő: no nikotin! nem szeretem még a szagát sem

szín: lehet, hogy nem újdonság, még mindig nyerő a kéééék

érték: becsület, és barátság

illat: virágos

felelősség: a család

olvasás: mostanában kevesebb, mint szeretném

zene: Zorán, Ákos, de azért jöhet más is

kreativitás: minden jó lesz valamire




Annyi játék volt mostanában, és olyan sokatoknak küldtem már ezeket is tovább, most ezt nem tenném. Aki szeretne mégis, a fenti szavakból tetszése szerint válogathat 10-et.




2 megjegyzés:

Jucus írta...

Köszönöm a válaszaid! A kék nekem is!:o)és örülök, hogy az értékhez a becsületet is írtad! Ákost kedvelem én is! Egyik szülinapomra Dia lányom kérte a rádiós kívánságműsorban meglepi gyanánt az Ölelj meg újra című dalát, sosem fogom elfelejteni!

Abile írta...

Köszönöm, hogy játszottál velem. Érdekes volt olvasni!