2009. július 4., szombat

Újra itt vagyok!

Nem tudom hiányoztam e Valakinek! Bejegyzést is régen írtam, mert lázas készülődésben voltam napokig.


Ja , hogy hol voltam?
Napi bejáró voltam az Andornaktályán megrendezett foltvarró táborba. Mivel esténként hazajártam, szétnéztem este az oldalakon, ki mit alkotott. Ide-oda még írtam néhány szót, aztán reggelig pihi, mert egész napos varrás várt ránk. Összeszedem a gondolataimat, mert olyan sok minden kavarod a fejemben, felrakom a gépre a képeket, és majd megírom az élményeimet.



5 megjegyzés:

Mamis írta...

Én hiányoltalak ám...

leda írta...

Nekem is hiányoztál, bár tudtam, hol vagy! Nekem sajnos nagyon zsúfolt volt a hetem. Kíváncsian várom a beszámolót! Pihend ki magad! :)

Silerika írta...

Mamis, drága vagy! Észrevetted, hogy eltűntem pár napra. :))

Silerika írta...

Leda barátnőm! Te is hiányoztál nekem, aranyos vagy! Pihenj akkor Te is, én meg írom az élményeimet.:)))

Marvika írta...

Én kiváncsian várom az élménybeszámolót:)