2009. augusztus 14., péntek

Játékok!

Csanditól kaptam először egy újabb játékot!

A szabály szerint annak a könyvnek a 161. oldaláról amit olvasok be kell másolni a 5. mondatát.

A könyv, amit már újra olvasok (nem nagyon jut rá idő mostanában) Arthur Golden:Egy gésa emlékiratai. Akkor jöjjön az 5. mondat a 161. oldalról: "Először arra gondoltam, hogy talán az egyik oktatóm volt az, de aztán egy pillanat múlva megismétlődött a dolog- egy fiatal gésa üdvözölt, akivel már gyakran találkoztam, de egy futó pillantásnál többre addig nem méltatott."



Mit szeretek ?


Mamis is játékra hívott!
A szabály szerint öt dolgot megosztok veletek, amit szeretek és 5 embernek továbbadom a lehetőséget.
- szeretem a kreatív műsorokat, lakberendezés, kézművesség, konyha
- szeretek sudoku feladványokat megoldani
- szeretem a kék színt
- szeretem a blogokat olvasgatni
- szeretek alkotni valami szépet, de főleg hasznosat

+1 amit szeretnék: festeni, de ez már régen feledésbe merült!!! :((

A folytatás nem kötelező, nem akarom senkire ráerőltetni, mert sokan megkapták már ezeket a játékokat.
De ha van kedvetek, azért a sort lehet folytatni, akár az egyik, vagy mindkét játékot:

Leda, Vadcic-Adri, Ejjkukk, Ircsi, Marvika,



6 megjegyzés:

Mamis írta...

Köszönöm, hogy játszottál.

Besiren írta...

Szia!
Ezért kérdezted, hogy akarok-e még játszani? Oké! Benne vagyok!

Ani írta...

Ha mégis lenne időd festeni, kérlek mutasd meg, mit festettél, mert nagyon kíváncsi vagyok!

Ena írta...

Szia! Szeretnélek meghívni egy játékra. Részletek a blogomon. (táskás) http://regillo-ena.blogspot.com/2009/08/mi-van-taskadban-jatek.html Jó játékot! Persze csak ha van kedved :D

leda írta...

Koszonom a meghivast, el is fogadom, mihelyst meggyogyul a gepunk, remelem, nem kell mar sokat varni.

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.