2009. augusztus 28., péntek

Közös horgolás és varrás!!

Remek dolog az, amikor közösen készítünk el valami nagyobb munkát. Azok, aki szeretnek kézimunkázni , hozzájárulhatnak egy-egy nagyszerű ötlet megvalósításához. Most két ilyen felhívást is találtam a blogokon.
Először Csipcsillánál, aki egy horgolt takaró blokkjait szeretné összegyűjteni a horgolni tudók segítségével. Még bárki besegíthet, a részletekért látogassatok az oldalára.





Ezeket a blokkokat küldtem neki, és ma már meg is kapta a borítékomat. Persze milyen színű, csakis kék?! Persze van benne egy kevés effekt is! :))



A másik nagyszerű kezdeményezést Colette blogján olvastam. Bátortalankodtam egy kicsit, meg hogy mit is varrhatnék én. Olyat, ami rám jellemző?



Ez lett a nagy gondolkodás, illetve a varrogatás eredménye. Atarashii barnában!! (nem ragadt be az i betűm, ezt így kell írni, kettő i-vel)






Örülök, ha egy kis darabbal én is hozzájárulhatok a közös munkákhoz! :o)

11 megjegyzés:

Ledorka írta...

Azta! Le a kalappal! :)) Ez nagyon szép lett.
A címkéd is tetszik. :)

Edina írta...

Gyönyörű lett a blokkod!:)Mindegyik:))

Kriszta írta...

Szerintem is nagyon szép lett mindegyik blokkod :) És a cimkéd, nagyon tetszik az is :)

Lente Julcsi írta...

Azta! milyen szép!

Silerika írta...

Köszönöm mindannyiatoknak! Annyira örülök, hogy tetszik Nektek.:D
A címke saját bütykölmény, csak a lányom segített a nyomtatásban.

Krisztinka! Olvastam, hogy a Tiéd is megérkezett Csipcsillához!:)

Csilla írta...

Nagyon szépeke a blokkok, főleg az atarshitól dobtam egy hátast, igazi remekmű.

Silerika írta...

Csilla! Köszönöm Neked is, és örülök, hogy tetszik!:))

Bea írta...

Nagyon szép blokkokat készítettél!:))

Timici írta...

szépséges lett a blokkod:o) nagyon megy Neked ez az atarashii:o)))

Csandi írta...

Szép lett:))

Silerika írta...

Bea, Timici, Csandi! Nektek is nagyon szépen köszönöm! :))
Timici! Hát igyekeztem, de ez a technika nem olyan "gyorsan összedobom, és kész". Szerintem inkább mutatós darab lesz belőle.:)