2009. október 29., csütörtök

Ajándékom a célba ért! ( Karácsonyi készülődés III. )

Mostanában kevesebb kész munkát mutattam kedves olvasóimnak. Nem azért, mert nem készült semmi!
Csak hát nem volt szabad addig megmutatnom, amíg meg nem érkezett a címzettekhez.




Az egyik ráadásul meglepetés volt, mert az illető nem is tudott róla. A tulipános tűtartó az előző bejegyzésemben volt a meglepetés.
A másikról tudott a megajándékozott, csak a türelmét kértem, amíg megérkezik hozzá.

A blogszülinapos ajándékom a célba ért, ezért már megmutathatom kedves olvasóimnak is!

Kötős-horgolós blogtársam, Krisztina kapta meg a varrományaimat. Izgatottan vártam, mikor ér célba a küldeményem. Határontúlra indult a csomagocska, de ma Ő is megkapta. Azt írja " tetszik , és örül". Hát én is, ha sikerül örömet szerezni a kétkezi munkámmal. Nagy-nagy szeretettel készítettem Neki.



Jó nagy méretű neszeszer, és egy kisolló-tartó. Tulipánmintával díszítve, és foltmintás anyagból. (Imádom ezeket a papírra-varrt mintákat. )
Közelednek az ünnepek, ezért egy fenyőfás képre gondoltam még ajándék gyanánt. (néhány apróság is volt még a borítékban, teácskák, és pár dekor-hóemberke)





Ezennel jelentem Ida13-nak, hogy talán ez már egy újabb karácsonyi feladat teljesítése is lehet. :o))



7 megjegyzés:

Kriszta írta...

Itt is nagyon szépen köszönöm ezt a rengeteg gyönyörű ajándékot Neked!!!

Timici írta...

Erika,
holnap indítok útra egy csomagot Amerikába, amiben egy atarashi ollótartó is lesz;o) köszönöm szépen még egyszer a sablont(bár ehhez most egy kisebbet használtam, mert csak 10centis a kicsike:o)) és a szuper leírást hozzá.:o)

Körmi írta...

Hááát ez a neszi is nagyon jó!!!...pont olyan fazonú mint amit mi is varrtunk a tanfolyamon!!... Egyetértek veled a papírra-varrás terén, én is nagyon szeretem ezt a technikát! :D

Silerika írta...

Timici! Örülök, hogy segítettem a sablonnal, és a leírással. Jó utat a csomagodnak(láttam ám)! :)

Silerika írta...

Kriszta! Nagyon szívesen, szívvel készítettem Neked!

Silerika írta...

Körmi! Köszönöm, a fazon egy könyvből való! :) Neked remek mintáid vannak a papírravarráshoz. :O)

Abile írta...

Nagyon köszönöm mégegyszer az ajándékot... Tegnap a tanfolyamra vittem magammal és megbeszéltük, hogy van még mit tanulnunk, hogy ilyen csodát tudjunk készíteni! :o))