2009. november 19., csütörtök

Virágok a kolléganőmnek!

Kolléganőm névnapjára kapta az előzőleg már mutatott piros neszit a pzs-tartóval. Annyira megtetszett Neki, hát miért ne Ő kapta volna meg. Varrtam még egy ajándéktartó zacsit is, ebben adtam át. Majdnem olyan, mint egy mikuláscsomag. Vagy nem?? :o))



Virág nélkül mit ér az ajándék, ezért készítettem saját két kicsi kezemmel ezeket a rózsaszálakat.
A hatás nem maradt el! Úgy örült, hogy csak naaa! :o))
(Ő igazán értékeli a bütykölményeimet, ezért kap még máskor is! :o)) )






Hozzávalók: Némi dekorációs anyag ( a nevét nem tudom, papír, de hatásában olyan, mintha textil lenne), hurkapálca, és zöld színű szigetelőszalag. Ezt a műhelyből csórtam, a többi nálam volt fellelhető. Ja, és egy kevés kreatívkodásra alkalmas, tévénézés közbeni szabadidő.


13 megjegyzés:

Edina írta...

Nagyon ügyes vagy, ezek a rózsák meg egyszerűen csodaszépek :)

Mamis írta...

Hát a rózsák...!!!Fantasztikusak!!!

Marcsi írta...

Nagyon szépek a rózsáid!

Marvika írta...

Nagyon szépek a rózsák, organzából készítetted?

Marika írta...

De szépek a rózsáid:)

nöné írta...

Nagyon szépeket készítettél!

Silerika írta...

Köszönöm szépen, aranyosak vagytok!! A hatás tényleg várakozásomon felüli volt. :o))
Marvika! Ez valami dekor anyag, de csináltam már selyemszalagból is rózsákat, az organza még csak ezután következik. :))

Lente Julcsi írta...

Nagyon szépek!

Abile írta...

Gyönyörű szépek lettek! Jó érzés, amikor látjuk a megajándékozotton az örömet... ezért (is) érdemes... :o))

Kriszta írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz, nagyon szépek lettek a rózsák, is :)

Silerika írta...

Julcsi, Abile, Kriszta!
Köszönöm szépen! Ezekért a boldog pillanatokért csinálom én is szívesen.:o)

Névtelen írta...

mit kerestem, koszonom

Silerika írta...

Szívesen, de aláírhatod a neved nyugodtan! :o))