2010. augusztus 11., szerda

Takaróhoz "Kutyorgok"!

A Gilice fonalakból egy csepp szálacska sem megy a maradékok közé. A Helen-féle Kutyorgok készültek belőle. Teljesen oda voltam érte, már akkor, mikor megláttam. Pedig kinőttem már a gyerekkorból. A pontos leírás elérhető a "Barkafonal" oldalán. Ezzel is segítve az árvízkárosultakat.

Nektek hogy tetszenek??




Kiültek a kispadra, és addig őrzik a házat, persze csak a szobában (a három valódi kutyorgunk meg az udvaron), míg az általam készített takaróval, és a horgolótársam Marika takarójával együtt csomagba kerülnek. A felsőzsolcai ovisok remélem örülnek majd nekik!! :o))

4 megjegyzés:

Bebi írta...

Csodásak! Volt szerencsém szombaton élőben is találkozni kutyorgokkal és Helennel...majd nézd a blogot, teszek fel képeket....

Szigami írta...

De édesek! Nagyon jók ezek a színek! Már alig várom, hogy az én Gilicéim is megérkezzenek!

Edina írta...

Nagyon aranyosak, ölelgetni valóak!
Ügyes vagy!

Silerika írta...

Köszönöm szépen mindhármatoknak! Beleszerelmesedtem a kis aranyosakba!Nagyszerű a Gilicével dolgozni!! :o)