2010. november 28., vasárnap

Adventi játszóházban!

Adventi játszóházban voltam ma, már szinte szokásosan!
Koszorú, ajtódísz, kopogtató, asztalidísz készült a szorgos kezek által, Bogi segítségével.





Itt még készülnek a koszorúalapok. A díszítés majd később, de arról már nem készült fotó, mert a kis varrótanoncok teljesen lefoglaltak!
Az agyagozókat még sikerült lefotóznom, de az asztalhoz már nem fértem közel. Nem baj, majd a varrás után!



Nagyok és apróbbak is agyagoztak. Az ünnephez illő sablonokba gyömöszölték a meggyúrt agyagot. Így készültek a télapók, hóemberek, háromkirályok, hintaló, gomba, gyertyatartó-csillag.



A varrótündérek, és varrótündérfiúk munkájának első darabjai! Olyan sok készült, de a többi már meg sem várta a fotózást, csak szaladt az agyagos-és koszorúkészítők asztalához, vagy a papírangyal készítés érdekelte.
A varráson még lenne egy kis javítanivaló, de ők csinálták az anyunak, vagy mamának, vagy saját maguknak!!!




Ezt a hópihés hímzést a gyerekek, és az anyukák is szívesen varrták. Nem kell túlságosan bonyolult dolgot csinálni, az egyszerűségében is mutatós darab ez a filcszív. Ráadásul finom levendulaillatot áraszt, mert a töltet közé pár csipet szárított levendula is került!! :o)))

Ja, és el ne feledjem!!!! A maradék agyaggal én is agyagoztam. Sose jutottam még hozzá, mert ha varrtunk, akkor az lekötött. A végére teljesen belefeledkeztem, csak nyomkodtam a formába. A keramikus majd az összeset kiégeti, akkor kapjuk vissza. Kíváncsi vagyok a végeredményre! :o))

2 megjegyzés:

Marcsi írta...

Nagyon jó mulatság lehetett!

Silerika írta...

Ó, igen Marcsikám! Jól el is fáradtunk mindannyian! :o)))