2011. február 27., vasárnap

Új nyuszi ül a......!

Új nyuszi ül a ...sajnos nem a fűben, inkább mondhatnám , a hóban! Sajnos nem akar jó idő lenni. Annyira várom már a jó időt, hátha elhagy engem is ez a sok nyavalya, vírus, baktérium, meg mit tudom én micsoda!!

Az előző nyuszkómnak van már nagytesója, igaz csak két ceniméterrel lett nagyobb a füle hegyétől a talpáig!! A fülecskén változtattam egy kicsit, így jobban tud fülelni, a pocakja meg bordó. Tárt karokkal várja a tavaszt, és a húsvétot! :o))



Kísérletezgettem!! Egy marék piros fonal, és adta magát, hogy szív szeretne belőle készülni. Tudom a Valentin-nap már elmúlt, de a szív ÖRÖK!! A nagyobbik volt először, de a fogyasztásnál a kicsinél változtattam egy cseppet. Így szebb lett a két széle, elégedettebb is vagyok vele. :o)



A nyuszi addig ölelgeti a szíveit, míg el nem jön az ő ideje!! :o)))




12 megjegyzés:

Csandi írta...

Cukker:))) Ezek a szívek meg ....nagyon-nagyon-nagyon szuperek!!!!!!!

leda írta...

Olyan édes ez a nyuszkó is! A szempillái teljesen elvarázsolnak! :)

Ledorka írta...

Ó, de szépségesek! :)) Pont 3D-s szív horgolásán gondolkodtam én is. :)

Miboly írta...

Az ilyen édes alkotásokat látva, fáj igazán a szívem, hogy nem bírja a kezem a horgolást.

Bár még nem adtam életjelt ezen a blogon, szeretnék átadni valamit, ha virtuálisan is. Ha bekukkantana hozzám, megköszönném.
Üdvözlettel, Ibolya

Ili írta...

Ez a kis nyuszit meg lehet zabálni, annyira édes!!! Tüneményes lett a pofija!
A szívek is nagyon jól sikerültek!!!
Nagyon ügyes vagy!!!

F.Gina írta...

Nagyon helyes lett !

Edina írta...

Erika, nagyon ügyes vagy!!! :)

Kaoka írta...

Nagyon belejöttél a horgolt figurák gyártásába. :) Annyira édesek. Magadtól horgolod, vagy van mintád?

Kriszta írta...

Ezt a nyuszkót én is elfogadnám, annyira de annyira aranyos lett :) A szívek is jól sikerültek, tetszik :)

Silerika írta...

Csandi, köszönöm, olyan "cukker" vagy!!:o))))
Leda, köszönöm! Szempillahosszabbító tűvel varrtam! :o)))
Lidércke, köszönöm! Van már ötleted a 3D-re?? Esetleg megbeszélhetjük a tapasztalatomat! :o)
Miboly! Köszöntelek a kommentelők között. Sajnálom, hogy nem bírja a kezed a horgolást! A díjat köszönöm szépen! Gyere máskor is!! :o))

Silerika írta...

Ili(Hugi)! Köszönöm szépen, olyan jó, hogy neked is tetszik! Az első pofiját kétszer bontottam, míg hasonlóra sikeredett!! :o))
F.Gina! Köszönöm szépen, most úgy feltölt ez a sok kedves dícséret! :o))))
Edina! Köszönöm szépen, olyan kedvesek vagytok! Én meg úgy, de úgy padlón vagyok ettől a sok kórságtól, vírustól, meg bacitól!! :o)))
Kaoka, igen, meg így fogyasztom a maradék fonalacskákat is!! Egy-két darab minta után készült(Kutyorg Helentől, bagolyka Hekkától). Mostanában már saját kreációk!! Persze nézelődök a neten ötleteket gyűjtve!!

Silerika írta...

Kriszta! Jaj, nehogy lemaradjak a köszönetemmel a nyuszkó és a szíveim nevében is! :o))!