2011. június 19., vasárnap

Cérna-befőtt! :o)

Szöszmötöltem az asztalnál, és nem is voltam egyedül, mégis vágytam egy kis figyelemre!

Amikor az ember lánya magára akarja hívni, az órák óta a számítógép előtt ülő csemetéje figyelmét, hogy itt vagyok ám én is, csak elszóltam magam. Cérna-befőttet csináltam!!

Szóval figyelt, illetve hallott, mert hátrafordult, rámcsodálkozott, és tudomásulvette!! :o))

Csináltam egy régi naptár sima, fehér hátlapjából kis tartókat, bobbinokat, kb. egy tucatot, és arra tekergettem fel néhány motringocskát. (Ezekkel szöszöltem már jó ideje!)








Csak egy kis levendula-mintát akartam kivarrni, ahhoz vettem néhány motringocskát, meg volt néhány ajándék fonalam is. Ezeknek kerestem valami tartót. Egy kávésüveg lett az, nehogy már egy nylon-zacskóban legyenek!! Ugye csinosabb így!!:o))




Aztán találtam egy aranyos eper- mintát. Hozzá is fogtam a zölddel, de rájöttem nincs elegendő piros fonalam, csupán vagy két méternyi darab. Ez bizony nem lesz elég, szóval vár még rám ez az eprecske!! :o(((







5 megjegyzés:

Abile írta...

A címből arra következtettem, hogy festettél :o). Mert én meg befőttesüvegben szoktam fonalat festeni :o)
Én is úgy vagyok vele, hogy ki kell várjam a megfelelő pillanatot, amikor mutatni szeretnék valamit a családtagoknak, hogy csak rám figyeljenek :o)

Silerika írta...

Abile! Nem vagyok nagy xszemező, de néha elkap a bökögethetnék. Kaptam egy darab kongré(vagy nem is tudom pontosan mit), volt egy kedves levendula minta! De ha elkezdi az ember, nincs megállás!! A festéshez nem mernék hozzáfogni, meg nincs is mit! :o)))))

Marcsi írta...

Mennyi mindenre jó a befőttes üveg! Nálam a gombok pihennek benne.

Piroska írta...

Sok mindenre felhasználható üveg!
A cérnabefőtt se rossz! .)

Silerika írta...

Marcsi, Piroska! Az enyém nescafés-üveg volt! Cérnabefőttnek, gomboknak, de cseresznyének, és savanyúságnak is remek az üveg! :o)))