2011. november 4., péntek

Az ünnepre készülődök!

Tudom-tudom, már régen jelentkeztem!
Két kutyaruci varrása közt pedig nagyon készülök már a karácsonyra. Legalábbis horgolt díszekkel, egyenlőre! Egy seregnyi angyalkával már kész vagyok, bővült a választék harangocskákkal. Ezek a fodros szélűek tetszettek a legjobban a pár próba-horgolás közül.
Így ebből lett sorozat-horgolás!!



Egy szépséges hópehely-mintát kaptam, csak úgy, egy kedves ismerőstől, kipróbálásra!:o)
Ez is nagyon tetszik, hát ebből is csinálok jó párat!


Persze ezek a darabok még "lankadtak" kissé! Majd később keményítem őket is az angyalkák után! :o)
A két kutyaruha kész, de van még fázós kutyus a családban! Túró-turbó-Dundus, még egy kicsit várni kell a kutyakabátodra!!

7 megjegyzés:

Ida13 írta...

Nagyon szépek! A csillag is horgolt, vagy az hajócsipke?

Silerika írta...

Köszönöm szépen! Horgolt az is, a hajócsipke készítést még nem próbáltam! :o)

Kriszty írta...

A harangocskád nagyon kis csinike! De nem engedem magam eltántorítani a betervezett kötésemről :)))

Napsugárkisasszony írta...

Nagyon szépek!:)
Én nem találok sehol egyszerű,de szép csillagmintát!Valakik tud valami lelőhelyet?(videó is szuper lenne)

Silerika írta...

Kriszty,köszönöm!Én is így gondoltam, de míg közbejön valami más! :o))
Gréti, köszi! Majd küldök linket, abból válogathatsz! :o)

meti írta...

Szia Silerika!
Gyönyörű a csillagokat készítettél.
Légyszives nekem is küldeni linket,megszeretném próbálni a csillag minta készítését.
Köszönöm a segítségedet.
meti61@freemail.hu
Köszönöm segítségedet.

Névtelen írta...

Szia. Nagyon szépek a munkáid. Én a horgolást szeretem, de eddig csak tarisznyát, mobilhuzatot, ajándékzacskót, kutyaruhát horgoltam. Nagyon szeretném kipróbálni a harangocskát.
Üdv, Andrea, birgiser_andrea@yahoo.com