2013. február 25., hétfő

Apróságok a zacsiból!

Időnként nekiülök a rongyos-zsákjaimnak, fonalas-zacsijaimnak. Turkálok, válogatok  a maradék anyagokból, fonalakból, miből mi legyen. Nem megy kárba a legkisebb darab, vagy kis gombolyag sem. Mire is van szükség, mit lehet belőle kihozni. 

Így készült néhány apróság, maradék anyagdarabocskákból, kis gombolyag fonalakból. 
Pár darab papírzsebkendő-tartó. Náthás valaki??
15 db pzs fér bele, kéznél van, de az íróasztalfiókban, a táskában is jól elfér. Hoppá, egy már nem is került a fotóra, kinél is van?? Jaj, már tuuuudom! ♥
  
 
Kis horgolt tartó apróságoknak, a kicsi mobilnak. Az én telefonom legalábbis belefér, mert az volt a mérce. Kis szalagdísz, hogy csinosabb legyen.

  

 No, ezek is maradékokból, csupa konyhai hasznos darab. Én szeretem ezeket a fogókat, de alátétnek is praktikusak. Az egyik  bukléfonal, a másik  a "nem elég már semmire" kategória. A kis virágon még gondolkodom, de szerintem rávarrom az edényfogónak, alátétnek valóra.


Ezek a tartók szettben készültek. A nagyobbacska neszeszer, bélelve, cipzárral zárható. A kicsi szintén bélelve, pár darab zsepi pont elfér benne.

 A bélés világoszöld, mivel a fonal elég sötét, zöld csillámló szöszökkel. Ne legyen már olyan komoly!! Keskeny szalagot fűztem bele a csinosság kedvéért!  






Nincsenek megjegyzések: