2008. november 20., csütörtök

kincseim, és egy kis hópehely

Ügyeim intézése közben szakítottam időt a vásárlásra is. Vettem a takaróhoz flízt, mert a blokkok majdnem készen vannak. Persze még mást is vettem. Pár csomag gyöngyöt, arany színű díszzsinórt, lurex fonalat, egy doboz kis gömböt, és ezt a kockás karácsonyi anyagot.
Van néhány megvalósítandó teendőm. Ajtódíszt kellene készítenem, pár akasztható figurát a fára illetve dekorációnak.

Közben eszembe jutott gyermekkorom egyik dekorációs ötlete. Vágjunk papírcsillagot, vagyis hópelyhet. Brrr, nem szeretem a hideget. Az én gyerekeim már nagyok, de régebben velük is készítettünk ilyet az ablakra. Aztán vártuk, hogy mikor esik az igazi hópehely.


Gyorsan vágtam néhányat, csak úgy izeibe. A variációk kimeríthetetlenek. A legegyszerűbb a sima géppapírból, de bármilyen dekorációs papir megfelel. A fehér színű azért mégis hópelyhesebb.
Én a sarkánál behajtom, hogy a négyzet egyik átlóját megkapjam, a felesleget levágom. Majd a másik átlóját is behajtom. Három részre osztva újra behajtom, és vágom. Aztán kibontva várom az eredményt.

Nincsenek megjegyzések: