2008. november 20., csütörtök

kis bosszúság, de minek

A mai napom sem sokkal jobb, mint a tegnapi volt. Bizonyos pénzügyeket kellett volna intéznem tegnap. Gondoltam veszek ki két nap szabit, úgyis van még bőven, elintézem a dolgom, vásárolok ezt -azt. A másik napon varrok, mert egy kicsit lelassult a projektem, vagyis a takarókészítés. Hát nem jött össze a dolog, a techika közbeszólt, vagyis a rendszer nem müködik, nem tudnak fogadni. Na majd a mai napon, gondoltam. Ha van bankos, akkor ne olvassa tovább. Másik fiók, mert ez kicsit közelebb van, de inkább mentem volna a régi megszokott kedves, és jóindulatúhoz. Kellő aroganciával rendelkező, kissé unott ügyintéző, még ő van megsértve, hogy magasabb hozam reményében ezt a kis megtakarításomat máshol szeretném kamatoztatni. De most, hogy kipanaszoltam magam, finom forró teát kortyolgatva megnyugszom, és neki a munkának. Különben is mit bosszankodom azon, hogy őneki rossz napja volt.
Köszönöm a türelmed, hogy meghallgattál kedves idelátogató!

1 megjegyzés:

M.S.E. írta...

Ne bosszankodj! Nem ér annyit.:):)