2008. december 22., hétfő

Új projekt befejezve

Egy kicsit túlvállaltam az idei karácsonyi ajándék készítését. Az anyag, a színek kiválasztása, a minta válogatása (ebben Eszter volt az ötletgazda), aztán a kivitelezés. Szépen alakultak a blokkok, azután a rács elkészítése, az összeállítás is. A béleléssel, és a tűzéssel már több bajom volt. A takaró nagy méreténél fogva nehezen boldogultam. De mindezekből sok tapasztalatot szereztem, legközelebb már könnyebben megy.
A takaróhoz illő párnák is készültek, pontosabban kettő. Egészen jól sikerültek. Hát ilyenek lettek. Szerintetek?

A fotón nem látható teljesen a takaró, de talán látszik, hogy kétféle anyagból kapott szegést. Majd megkérem az új tulajdonost, hogy készítsen róla jobb képet.
A varrógépet egy jó időre elraktam, esténként csak némi kézzel varrhatót készítek már az idén, esetleg befejezem az elkezdett kardigán kötését. A karácsonyi apróbb ajándékok már elkészültek, csomagolásra várnak. Holnap még megsütök egy pár süteményt, az oroszkrém-torta, a férjem hozzájárulása az ünnephez, holnapi elhozatalra vár. Mostmár az ünnepi készülődésé az elsőbbség.

7 megjegyzés:

leda írta...

De gyönyörű lett!!!! Óriási!!! (szó szerint :)) Az én legnagyobb munkám egy falvédő volt. Nem volt öröm a tűzése. De azóta is szívesen nézegetem! Kinek készültek ezek a csodák?

Silerika írta...

Hát valóban óriási a mérete. A lányom, és a férje lesz a tulajdonosa. A dicséret nagyon jólesik, köszönöm.

Besiren írta...

Szia!
Ez annyira szép, lett nagyon ügyes vagy!
A színek is nagyon jók.

Ibcsy írta...

Nagyon szép lett!!Gratulálok! Biztosan nagyon fognak neki örülni.

Abile írta...

Húúúúúúúúúúúú, ez gyönyörű!! Fantasztikusan ügyes vagy!

M.S.E. írta...

Drága anyukám!
Már alig várom, hogy a Jézuska hozza nekem a takarót. Annyira gyönyörű!!! Büszke vagyok rád, és előre is köszönjük ezt a csodaszépséget! Nekem van a legeslegjobb anyukám a világon!
Szeretlek!

Timici írta...

húha, nem semmi munka lehetett, ekkora darab anyaggal harcolni a gép alatt, de megérte, nagyon szép lett, gratulálok!