2009. június 20., szombat

Gyerektakaró!

A tanfolyamos apróságok varrása mellett belekezdtem pár napja egy gyerektakaró elkészítésébe. Gondosan válogattam össze a hozzávalókat, mivel apróság használja majd. Az anyag szerencsés választás volt (patchwork mintás), a flíz középvastag, a hátlap pedig 100 %-os pamut, vékony lepedővászonból van. Nem paplant akartam készíteni, hanem pihe-puha könnyű takarót. Lassan haladtam vele, mert gondos munkát akartam végezni. A szabás, keretezés, rétegezés, steppelés, szegés. Minden napra jutott valami, mert csak estefelé tudtam hozzáülni. Mikor mindezek megvoltak kapott egy kis extra kézi tűzést, hogy valami igazán "silerikás" is legyen benne. (Tudniillik szeretem ezt a technikát, bár egy kicsit lassan halad.)


A kis szivecskék, és a betűkockák lettek körbetűzve. Olyan jó simogatni, ahogy kidomborodik a minta. Remélem kisgazdája is elégedett lesz majd vele.







18 megjegyzés:

Abile írta...

Gyönyörű munkát végeztél! Fantasztikus! Annyira jól eltaláltad az arányokat a világos, sötét, mintás anyagokkal!
Ugye, most már Te sem vonod kétségbe, hogy miért Neked adtam a díjat? :o)))

Silerika írta...

Abile! Kiegészítettem a bejegyzést! Az anyagválasztás maximálisan az én ízlésem, de gyárilag ilyen. Nem akartam szétszabdalni, mert ennél jobban nem tudtam volna én sem összerakni. Azért szerencsés választás, mert utóbb derült ki, hogy a kisfiúnak ilyen mintás anyagból van lábzsákja, amit már lassan kinőtt. Nem szerettem volna, ha idegen tollakkal való ékeskedés vádja érne. Azért ez remélem nem von le az értékéből. :))

leda írta...

Erika! Nagyon gratulálok! Annyira jó lett! FANTASZTIKUS! A kézi tűzésért pedig külön dicséret! Hol sikerült ezt az anyagot beszerezni?

hildiko írta...

Erika! Ó de gyönyörű lett! Nagyon ügyes vagy! Gratulálok a szép munkádhoz!
Üdv: Ildikó

Silerika írta...

Leda! Köszönöm szépen. Az egri kis méterárú boltocskámban találtam az anyagot hosszas keresgélés után,szerelem volt első látásra, mert csupa kék kocka.

Silerika írta...

Ildikó! Örülök, hogy tetszik Neked is. :)

Marvika írta...

Nagyon szép lett a takaró, gondolom a kisgazdája jókat fog pihenni alatta!:)

Abile írta...

Természetesen nem!! Hiszen így is nagyon nagy munka! :o))

Silerika írta...

Köszönöm Marvika!
Abile, neked is köszönöm, a díjat is! :)

Jucus írta...

Hú, Erika, ez nagyon ügyes munka! Nagyon jó ízlésed van összeválogatni az anyagokat! Biztos sikere lesz, mert még én is szívesen alábújnék!:o)

Mamis írta...

Nagyon szép lett!
Kézi tűzés????Na attól szerintem frászt kapnék.Én a ruhákat próbára is géppel fércelem!Minden elismerésem.

Silerika írta...

Jucus, köszönöm! Régen hagytál kommentet, örülök Neked. :))
A siker megvolt, de egyenlőre a takaró marad Nálam :((

Mamis, köszönöm Neked! Az én kezem meg látod szereti, ha macerás is! Persze Neked csodás gépeid vannak, én meg egy közel 30 éves Predom Lucznik géppel bütykölök.

Kriszta írta...

Csodaszép lett a takaró, nagyon nagyon tetszik :)

Silerika írta...

Krisztinka! Örülök, hogy tetszik, köszönöm.:) Látom sikerült a "rendszeres olvasást" rendbetenned.Csak azt sajnálom, hogy a képest törölted, a másiknál meg nem látlak ( mármint a fényképedet)

Anyus írta...

Gyönyörű lett ez a takaró:):)

Silerika írta...

Anyus, köszönöm szépen, kedves vagy! Örülök, hogy benéztél hozzám. :)

Kriszta írta...

Na igen, sajnos azt sikerült törölnöm, ezzel pedig nem tudok mit kezdeni, merthogy nálam nem jelent meg mintha duplázva lennél. Mondom én, hogy valamit rendesen összekutyultam a mail címeimmel, merthát minek gondolkozzon valaki, ha gyorsan is lehet hülyeséget csinálni :D :D :D Most meg megint csak akkor jelenne meg képem, ha megint duplázódva lennék, úgyhogy passzolok, nem tudom mit kellene tennem :( De nem feledlek, nézlek ám attól rendszeresen :)
Érdekesen hangzik ez a papírra varrás, nem igazán tudom elképzelni mit takarhat, de az biztos, hogy utána fogok nézni :), merthogy szöget ütött a fejembe :)

Silerika írta...

Na nem baj, majd nézlek a saját blogodon. Aztán visszavárlak én is az oldalamon. :))
Próbáld majd ki a papírra varrást, remek dolog!