2009. június 23., kedd

Varrtam is, meg nem is!

A tanfolyamon ( már a 9-ik foglalkozás, már csak egy, és vége) a papírra varrással ismerkedtünk. Ez aztán igazán izgalmas dolog, papírra varrni még nem próbáltam, de mindig is érdekelt ez a technika. Sablont is kaptunk, amivel dolgoztunk, és egyet, hogy másolhassunk majd belőle. A kapott anyagokból ez készült.
A fotó még szegés előtt készült. Tegnap este még tettem alá vékony flízt, és vékony pamutvásznat. A szélét körbetűztem , majd ma este kézzel beszegem. Ezek a kis darabok, amik készülnek a tanfolyamon, jók lesznek mintának csak úgy, használati cél nélkül.







A varrást próbáltátok már cérna nélkül? Nem? Pedig ez a sablon sokszorosítás nagyszerű módja. A sablont rátűztem a többszörösen összehajtott, kissé megsárgult, elfekvő papírkészletes papíromra. A vonalakon szépen végigvarrogattam, tehát varrtam is meg nem is!!
Viszont lett néhány remek sablonom a következő papírra varráshoz.

3 megjegyzés:

Abile írta...

Ki kellene már próbálnom nekem is! Tényleg nagyon izgalmasnak tűnik...
Ügyes vagy!

leda írta...

A kedvencem! Úgy szeretem ezt a technikát! A táskád is így készült. A hátulja meg úgy, hogy kétszer átvarrtam a papírsablont, majd szépen leszedegettem. Jó kis anyagaid vannak! És nem csak a kékek! :)

Silerika írta...

Abile, köszönöm! Próbáld ki Te is, csak előszörre tünik bonyolultnak.:)
Leda! Gondolkoztam is rajta, hogyan varrtad ugyanazt a mintát a táska hátára. Megoldódott a rejtély! Az anyagot ott kaptuk, megvártam míg a többiek választanak anyagot, ez maradt nekem. :))