2009. szeptember 25., péntek

Méhecske-tarsoly! Ja, és neszeszer is!!

A héten ezek a kis darabok lettek kész!
Egy újabb neszeszer, hiába most erre áll a kezem. Újítottam ( legalábbis magam számára), mert ez a flokon anyag egy kicsit nyúlós. Egyoldalas papírvetexre vasaltam, így már remekül lehet szabni, varrni. A sárga ferdepántot választottam, pedig először a feketéből akartam rávarrni. Ugye így sokkal vidámabb!?









A heti kész munkám még ez a méhecskés tarsoly. A leíráshoz az egri Folt-Tündérek közösvarrásán jutottunk hozzá. Tulajdonképpen a mintám katicabogaras volt, de a csíkos bársonyanyag darabka annyira méhecske akart lenni. Először ezt varrtam meg, de majd készül katicabogaras is. Olyan kis helyes (szerintem) lett.


Közben haladok, ha lassan is a kendővel, már a második chart-ot kötögetem, és talán már a minta is a kezemben van. A leírást csak ellenőrzésképpen nézem meg. De az sem szentségtörés, ha a minta után szabadon kötöm majd. Ha kész lesz, természetesen majd mutatom.





10 megjegyzés:

Mamis írta...

Szerintem nagyon jó lett mindkettő!

Kriszta írta...

Szerintem is nagyon aranyosak lettek :)

Ida13 írta...

Igen, vidámabb lett így a neszi.
A méhecske is nagyon jó.:)

Marvika írta...

A katica szabásmintát bonyhádi varráson zsebeltem be.

Timici írta...

nagyon jó lett mindkettő:o)

Csandi írta...

Nagyon édi a méhecskés, és jó az őszi háttered is:))

Tünde írta...

Most fedeztelek fel és nagyon-nagyon tetszenek a munkáid. :-) A szalaghímzéses neszidbe teljesen beleszerettem. Elárulod milyen anyagból készült? Annyira szép.

Silerika írta...

Aranyosak vagytok, köszönöm!
Marvika! Neked is ez a Folttündéres leírás van meg??
Igen, lecseréltem egy őszi képre a hátteret, a figyelmesebbek (Csandi) már észre is vették.:))
Tünde! Üdvözöllek nálam, és köszönöm a dícséretet. A neszi anyaga egy selyemszálas vékony szövet, egy kosztüm maradékát kaptam egy ismerőstől.

leda írta...

Hát ez a méhecske naggggyon szuper! Olyan aranyos! Várom már a katicát is! A neszeszer is így jó, sárga ferdepánttal. :)

Silerika írta...

Barátném, Te is aranyos vagy! :) A katica is hamarosan bemutatásra kerül, mármint ha elkészült.Nem a színem a sárga, de ez most ide való szerintem is. :))