2009. október 1., csütörtök

Karácsonyi készülődés I.


http://branida.blogspot.com/2009/08/keszuljunk-egyutt.html


Ida13 ötletére, amely szerint együtt készüljünk a karácsonyi ajándékokkal, készültek ezek a tányéralátétek.






Egy kicsit eltértem az ő ötletétől, én másképpen csináltam. Igaz, hogy nem kell ugyanolyat készíteni, mint az övé. A zöld vászonanyagra kézi indigóval másoltam a fenyőfa mintát. Próbálkoztam másképp is, de ez vált be. A minta jól látható volt, varráskor nem kopott le, és a hímzés el is takarja a rajzot. A hímzés egyszerűen ment, de a szegéssel megszenvedtem.
Az alsó szál hurkos lett, állítottam rajta, utána a cérna szakadt. Azt hiszem, hamarosan eljön az ideje egy új varrógép vásárlásnak.

Kétszemélyes szett készült, de az még titok, hogy kié lesz! Az már egészen biztos, hogy ketten vannak.
Ida13 következő darabja egy asztali futó, arra nekem is szükségem lesz, tehát valószínű saját magamnak készítek majd először egyet.


4 megjegyzés:

Ida13 írta...

Egész mutatós lett.
A játékot épp azért találtam ki, hogy meríthessünk egymástól ötleteket és ösztönözzük egymást a munkában.
Itt pl. a technikára én nem is gondotam volna. Féltem volna, hogy elmaszatolom az indigót. Jó ötlet.
Bélelted is?

leda írta...

Hú, de szép! karácsonyi hangulatom lett! :)

Silerika írta...

Ida13, köszönöm az ötletet, és a játékot is! Nem maszatolódott el, és nem béleltem. :)
Leda, köszönöm! Már nekem is, azért került a fotóra a tavalyi karácsonyi asztalidísz.:)

Frivolina írta...

Szép lett nagyon és látom neked is bejön a zöld.arany párosítás:)