2009. december 20., vasárnap

Karácsonyi angyalok ajándékai!


Már nem titkosak az ajándékaim, ezért megmutatom, hogy miket küldött az én angyalkám a megajándékozottaimnak.

Ida13 kapta az angyalkás faliképet. Két aranyos, de lehet, hogy néha pajkos angyalkája van. Ezért rájuk gondoltam, amikor készítettem. Most az álmukat őrzik a gyerekszobában. Horgolt angyalka is került a csomagba, és talán majd a fára is. Szalaghímzéssel díszített halványlila neszi, és levendulával töltött szív, meg néhány apróság, és szalagok. (ez lemaradt a képről)







Cicurka ugyan nem mutatta, de azért én mutatom az ő ajándékait.

Foltvarrással készítettem Neki az asztalterítőt, mert úgy láttam Ő nem varr ilyesmit. Angyalkát Ő is kapott, ráadásul gyűjti is őket. (telitalálat) Mivel a levendulát is szereti, hát a szívecske is talált. Némi apróság került még az Ő csomijába is (díszek, szalagok).

Annyira örülök, ha sikerül kedvére valót készítenem az ajándékozottaknak. Főleg, hogy ismeretségünk csak virtuális.








Használjátok jó egészséggel!!


Az én ajándékaim közül még csak az egyik érkezett meg, de remélem hamarosan a fa alá tehetem majd mindkettőt!

3 megjegyzés:

Kékbálna írta...

Szépek lettek

Silerika írta...

Köszönöm szépen!:))

Csandi írta...

Nagyon szép kis csomagokat készítettél.