2009. december 19., szombat

Szívek karácsonyra!

A "Karácsonyi angyalkás" ajándékaim célba értek, ezért megmutathatom ezeket a filcszíveket. A csomagocskák részei voltak, egyenlőre csak kettő készült. Finom illatos levendulával töltöttem meg őket. Lila színű filcet választottam, mert a levendulához ez illett, és pamutcsipkét öltögettem rájuk. Szívből-szivet-szívesen!!
Persze más színűből is jól mutathat. Lehet, hogy varrok is, mert bespájzoltam néhány filclapot. Karácsonyig még bárki elkészíthet ajándékba ilyet!



Ilyen díszt egy közösvarráson láttam, de sajnos a készítését már nem. Magamtól azért hozzáfogtam, és ilyenre sikerült. (Lehet, hogy nem is így kell csinálni? Esetleg kitaláltam egy új fajtát?) A mérete kb. 12 x 12 cm. A részeket gyöngyökkel varrtam össze. Hát ez egy kicsit lassabban készül, mint az előzőek, de nagyon mutatós dísz!!





17 megjegyzés:

Csandi írta...

Tuti jók ezek a levendula szívek, és a karácsonyfa díszed, ha új fajta, ha nem ,akkor is nagyon szép:)
És majd elfelejtettem , nagyon jó az új háttered:))

wanda-art írta...

Hi ,
Merry Christmas and Happy New year 2010 ,
hugz,
Wanda
p.s,
me blog is;
www.wandar-wanda.blogspot.com

Cila Zzy írta...

A levendula nálam topon van, a másik meg mestermunka. Túlzás nélkül...

Berry írta...

A szívek szívügyeim, szép munkák!

Ida13 írta...

A levendula szívekről, ill. egyikükről mesélek: szép munka és nagyon illatos. Finom levendula illata van. ÉN vagyok az egyik SZERENCSÉS, aki megkapta. Hab a tortán, hogy a fiam az oviban Levendula csoportba jár.

Ida13 írta...

KÖSZÖNÖM

Marcsi írta...

Nagyon szépek! Ilyen érdekes szivecskét még nem is láttam mint ez a gyönygyökkel díszített szépség! Nagyon aprólékos munka lehetett...

Mamis írta...

Ezek nagyon szépek!!!

Silerika írta...

Csandi! Nagyon köszönöm a szíveim nevében is. Nem én lennék, ha nem kék lenne a háttér színe is. :o)

Silerika írta...

Wanda! Thank you very much! Merry christmas and happy new year!!

Silerika írta...

D.D! Örülök, hogy tetszik. Tényleg egy kicsit macerás a gyöngyös, de legalább "szép" lett!Köszönöm! :o)

Silerika írta...

Berry! Köszönöm!

Silerika írta...

Ida13! Nagyon szívesen!! :o)

Silerika írta...

Marcsi!Nagyon köszönöm! Én is nemrégen láttam ilyet, és megtetszett. Hát tényleg egy kicsit időigényes, ragasztva és varrva is vannak a részecskéi, hogy biztosan ne nyiljon szét az élein.Utána lehet"gyöngyözni".:o)

Silerika írta...

Mamis! Nagyon szépen köszönöm Neked is! Örülök, hogy tetszik.:o)

Névtelen írta...

Nos, Én nem csak a szivekről szeretnék véleményt irni. A neszeszerek egyszóval "GYÖNYÖRŰEK". Bár nekem minden munkád nagyon tetszik és nem lehet csak egyet kiemelni közülük. Amiket már kaptam tőled azokat mégegyszer meg szeretném köszönni. KÖSZÖNÖM szépen. Mindegyik SZÉP.

Silerika írta...

Óóó! Azt hiszem elfogult vagy, de főleg hálás mindenért,amit már eddig kaptál. Lesz még folytatás az biztos! :o)