2011. március 14., hétfő

Pillekönnyű kendőcske..!!

Azt hiszi a kedves rendszeresen idejáró olvasó, hogy nem csinálok mostanában semmit??? Ez nem így van, csak azt mutatom, ami már kész van! :o)
Ercsu Toszkána kendőjét már ugyan mutattam, ez a harmadik változatom, de ez egy valóban pillekönnyű kendőcske lett!

Mindössze 8 dkg fonalacska ment bele, pedig attól féltem, nem lesz elég a befejezéshez. Nem az a beburkolózós, hátmelegítős fajta, a mérete 60 x 120 cm.



Mostmár tényleg eldugom az összes fonalat, meg kötő-, és horgolótűt, mert beporosodik a varrógépem!! :o)))) Vagy mégy egy kendőt valakinek....??!!


8 megjegyzés:

Jucus írta...

Én szívesen nézegetem a kendőid! Csodaszép ez a kék is! El sem tudom képzelni, hogy csak 8 dkg! Pehely könnyű lehet!

Silerika írta...

Bizony én is meglepődtem, azért mértem le, mert könnyűnek találtatott!! Nézegess bátran! :o))

Mosolyrend Évi :) írta...

Erika szépséges :)
Készíts mégegyet!

Képzeld most kötök egy kendőt pamutból.Meglátjuk,hogy fog viselkedni.
A tied most milyen fonal?
Mennyi szemnél kezdted a szélét?
Köszönöm!

Silerika írta...

Évi, köszönöm szépen! Nem ez volt az utolsó! A fonalamnak sajnos már nincs meg a cimkéje, de vékony szürke gyapjú és egy másik acélkék fonal összefogva, és 2-es körkötőtűvel böködtem. Az I.mintából 8-at kell a leírás szerint, az enyém 10. Bármennyit csinálhatsz, mert a széle minta is annyiszor ismétlődik majd!! :o))

Irenka írta...

Hű, milyen vékonyka fonalak lehettek! Nagyon szép a kendő!

Abile írta...

Micsoda csipkekendő! Elképesztően ügyes vagy!! Ez igen!

Silerika írta...

Irenka, köszönöm!! :o)))
Abile drága, köszönöm! :o)))

Névtelen írta...

Szia!
Megújult blogomban szívesen és szeretettel várlak vissza!