2012. december 12., szerda

Dupla bejegyzés!:o))

Ezerrel készülök még az utolsó pillanatig is az ajándékokkal. Dupla bejegyzést is írhattam volna, hogy "kötöttem egy kendőt, és varrtam néhány filc-díszt", de sajnos olyan kevés idő van már hátra az ünnepig, és annyi mindennel kész kellene még lenni! 
A kendővel egy kicsit többet bíbelődtem, mert az eredeti Ercsu-féle mintával szerettem volna elkészíteni, de a befejezéshez nem lett elég a fonal. Pihe-puha moher fonal, egy pici csillogó szösszel. Olyan, mintha igazi hópihék csillognának rajta. Igazi télen hordható darab. A szélmintát visszabontottam, egy kicsit leegyszerűsítettem. Így viszont a széle három sorral lett behorgolva! Így is tetszik, remélem nemcsak nekem! :o)


 Sütidíszek  flízzel,  és fahéjjal töltve. Illatos-szívek mézessüti illattal. Ebből még gyorsan varrok párat!




1 megjegyzés:

nyanyus írta...

Gyönyörű a kendő!Boldog ember aki kapja.A kötéssel nem boldogulok olyan jól,a horgolást már kezdem kapisgálni.Ezek a díszek is szépségesek.Hiába no akinek ilyen ügyes kezei vannak!!