2013. február 5., kedd

Jojós párna!


A múlt heti tanfolyami óráról még nem jeleztem a kedves olvasóimnak. Az oka egyszerű, kicsit lemaradtam a foglalkozáson, és a hétvégén fejeztem be a művemet. A hagyományos technikákat tanulják a többiek, de nekem sem árt feleleveníteni az ismereteimet. 
Jojós párna készült steppelt alapra. Szerettem, hogy magunk választhattuk ki az anyagokat a virágokhoz, és a levelekhez. Mindenki vágyik már a tavaszra, az üde színekre. Ha erre a párnára nézek, mindjárt kitavaszodik. A lila virágok mellé üde sárga,  és pink került, a világos zöldek pedig még csak frissítik az egészet. Lehet, hogy kicsit szokatlan tőlem ez a színválasztás, vagy én is változtam?? Mire véget ér a tanfolyam, lesz egy halom új párnám!! Úgyis untam már a régieket!:o)))


 
Jelentkezzem a következő foglalkozás után is????

3 megjegyzés:

Böbe Morzsák írta...

Nagyon üde, igazi tavaszt idéző alkotás Erika!

Ábrahámné Éva írta...

Nagyon szép!
Egyszerű és mégis milyen szép!

Silerika írta...

Böbe, köszönöm! Vágyom már a napocskára, virágokra! :o)
Éva, köszönöm! A technika valóban egyszerű, és milyen jó dolgokat lehet vele készíteni! :o)
De jó, hogy ti még itt vagytok! ♥♥♥