2017. november 8., szerda

Újrakezdés!

Kedves Blogom!

 Restellem, de nagyon elhanyagoltalak!
Mentségem erre nincs, szánom-bánom már, de időm hiányában nem írtam oldaladra bejegyzést. Gyorsan feltettem a FB-ra, ha valamit ügyködtem. Mert kreatívkodtam én azért, varrogattam, kötögettem, horgolgattam szorgosan, ha volt időm. 
Család, munka, munka, munka......!

Már sajnos a család is megfogyatkozott, az űr Szüleim elvesztése miatt hatalmas, és még most is fájdalmas. A munkát is csak itthon csinálom, több, mint  40 évi munka után, bizony már nyugdíjas lettem!

Nem ígérek semmit, de igyekszem majd pótolni, ami elmaradt, és töltögetni az újakat is!






Szeretettel bloggered:

1 megjegyzés:

Csandi írta...

Sok blogger kezdi újra ,ahogy elnéztem.Kezdi a varázsát veszteni a "fészbuk" úgy érzem :) Remélem sok -sok alkotást osztasz meg ismét , szerettem a bejegyzéseid régen is :)