2014. október 23., csütörtök

Összefoglaló, összegző!

A nyár elején jelentkeztem utóljára! Gyorsan eltelt a nyár is. Sok foltvarró csoport szervez tábort, nekem is sikerült egybe eljutnom. Nem volt messze, csak itt a falunkban. Szorgosan bejártam, reggeltől kora estig. Varrtunk, varrogattunk, mintákat, ötleteket csereberéltünk. Volt lehetőség anyag,-varrókellékek vásárlására is. Nem is sok maradt a pénztárcámban! Persze közben jókat beszélgettünk a régi ismerősökkel. A varrásra nem elég az a pár nap, a félbemaradt, elkezdett darabokat azóta már befejeztem.

Ezt a nyeregtáska-fazont is a táborban láttam, többen is elkészítettük. A lányom kedvence lett azóta.


Az eredeti mintadarab egy egész takarónyi volt, nekem csak erre a szatyorra futotta az időmből. 
A virág-rátét a takaró mintája alapján sűrű cikk-cakkal kétoldalas ragasztóval készült.


Sok-rekeszes neszit is tanultunk, ebből  ezt a darabot varrtam. Kék madárkával! 



A kedvencem lett ez a táska!! Farmer, kis szövettel kombinálva. Elég sok kézi varrás is szükséges az elkészítéséhez, de megérte ugye?!

 

Ezt a békaszájú neszit is a táborban varrta "valaki" (Nagyildi). A minta is tőle való. Leírást ugyan nem kaptunk hozzá, meg a magyarázatról is lemaradtam, de azért csak elboldogultam vele! Több is készült azóta.





Rengeteg új ötlet volt még, de ennyire futotta az időmből, a megvalósításhoz. Feltöltődtem az újabb varrásokhoz a táborban, köszönöm! :) ♥

Nincsenek megjegyzések: